کشفیات

چند ماهی بود که به دنیای وبلاگی سر نزده بودم.

هفته پیش ویرم گرفته  بود(ینی سوزنم گیر کرده بود) اسم یک گلِ علفی که از دوران بچگی باهاش خاطره داشتم رو پیدا کنم.

توی گوگل سرچ کردم و  اتفاقی رسیدم به وبلاگی که اصلا هیچ مطلبی از گل علفی من توش نبود ولی آپدیت بود!!!!

عجیباً غریبا...

 مگه داریم؟

 مگه میشه ؟

 مگه هنوز کسی اینجاها مینویسه؟ 

دو سه تا پست رو خوندم و دیدم بله ... راست راستکی آپدیته ! 

 آرشیوش رو زیر و رو کردم و خوندم...

یه قسمت هایی به خاطر دسته گل پارسال بلاگفا پریده بود که اتفاقا نقاط حساس نوشته هاش بود.  

ولی خب ... هر چی بود خوندم و لذت بردم...

بعد کم کم رسیدم به وبلاگای دیگه ای که آپدیت بودن!

واقعا باورم نمیشد هنوزم کسی اینجا بنویسه...

بعضیا بعد از یه وقفه، دوباره نوشتن... اگرچه با شدت کمتر، اما به هر حال سنگر رو حفظ کردن...

میشه حدس زد اون وقفه به خاطر چیه...

موج ورود اینستا و تلگرام و وایبرو فیسبوک ...

اگرچه اونایی که هنوز مینویسن، به تعداد انگشت های یه دست هم نیستن،

 اما خوبه هستن کسایی که از  این کوچه های خلوت میگذرن...

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 08:50 ق.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام وبلاگ تون مبارک

سلام .متشکرم

آبگینه شنبه 6 آذر 1395 ساعت 08:47 ق.ظ http://abginehman.blogfa.com

سلام زهره جان. چه خوب شد وبلاگ درست کردی حالا کم کم مثله سابق شروع کن به نوشتن

سلام آبگینه جان. اولین کامنت وبلاگمو شما نوشتی.
انشاله که وبلاگو نصفه رهاش نکنم و بنویسم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.