12 سال پیش

اومدم امروزُ ثبت کنم ...

12  سال پیش در چنین روزی من و همسر ساعت 2.5 ظهر تو یه محضر کوچیک با یه جمع خانوادگی،  پیمان زندگی مشترکمونو بستیم و از اون روز با همیم...

پارسال همچنین روزی تنها بودم به خاطر مشغله کاری...

امسال هم نیست...

 سرش حسابی شلوغه و چند روزیه رفته ماموریت...

ولی خب من دیگه تنها نیستم. یه مرد کوچولو تو خونه دارم که شده همه زندگیم

سرم باهاش گرمه و دوتایی روزهای خنک و کمی سردِ بهار امسال رو میگذرونیم...

پارسال اینموقع وارد هفته 36 بارداریم شده بودم. سختی ها و بدحالی هاش گذشته بود و به جاهای خوبش رسیده بودم. سنگین بودم و مثل پنگوئن راه میرفتم. از بس پاهام ورم داشت صندل میپوشیدم...

تو تنهایی هام دست میذاشتم روی شکمم و با گل پسرم حرف میزدم و اونم واکنش نشون میداد و تکون میخورد

روزشماری میکردم که تاریخ زایمان برسه و بتونم صورت ماهشو ببینم...

خریدهامون تموم شده بود و اتاقشو کامل چیده بودیم ولی بازم بیشتر روزها از سر کار میرفتم مرکز خریدها رو میگشتم و هر چی خوشم می اومد براش میخریدم و شب ها کلی وقت میگذروندم تو اتاقش... جای وسایلو عوض میکردم و از اول میچیدم ، عکس میگرفتم، گاهی  وقت ها مینشستم یه گوشه و فرو میرفتم تو فکر و خیال...

با چه ولعی نوبرانه های بهاری میخوردم و مزه مزه میکردم...

تا 4 روز قبل زایمان سر کار میرفتم و رانندگی هم میکردم با اون شکم قلمبه

 

یادش به خیر

کلا یاد این 12 سال به خیر...

خوشی و ناخوشی توأمان بود با هم... 

خدا رو بابت همه چیز این زندگی شاکرم و امیدوارم هر کسی دلش بچه میخواد خدا به زودی نصیبش کنه...

بچه واقعا به زندگی رنگ و لعاب جدیدی میده...

زحمت و سختی داره بزرگ کردن و مراقبتش ، ولی شیرینی هاش بیشتر به چشم میاد

....

خدایا فقط ازت یه چیز میخوام : سلامتی و آرامش خودم و خانواده کوچیکم و بقیه عزیزانم

آمین

نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 08:40 ب.ظ

سالگرد ازدواجتون مبارک. عشق و خوشبختیتون مستدام. اون وروجکم زنده و سلامت باشه زیر سایه پدر و مادرش

مرسی مرضیه عزیزم. اومدی بالاخره؟

الی شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 11:34 ق.ظ http://rozegareshirineman.blogsky.com/

انشالله یک عمر به خوشی، سه تایی با گل پسرت زندگی کنید....

متشکرم الی جانم

مهتاب سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 11:29 ق.ظ http://privacymahtab.blogsky.com

مباررررررک باشه همیشه سلامتو شاد باشین

ممنون مهتاب جانم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.